Träna på Nordic Wellness

Börja träna på Nordic Wellness

Med 292 klubbar och över 342 000 aktiva medlemmar är Nordic Wellness en av Sveriges största friskvårdskedja, vilket ger dem möjligheter att ständigt utveckla sina gym och padelcenter samt att ligger i framkant när det gäller träningsform, utrustning, personal och inte minst pris.

De har för avsikt att fortsätta vara folkets bästa alternativ inom träning och hälsa – där alla ska känna sig som hemma.

www.nordicwellness.se

Erbjudande till alla medlemmar på Kungsbacka GK

20% rabatt på årskort (gäller t.o.m 31/12 2024)

• Alla medlemmar erbjuds 20% i rabatt på valfritt årskort - gäller även kontanta och autogiro-kopplade årskort (med bindningstid 12 mån). Gäller ej redan rabatterade medlemskap (Senior, Ungdom & Student)
  • Om du är osäker ges det möjlighet till 1 månads prova-på-medlemskap

Nordic Wellness hoppas att så många som möjligt av Kungsbacka GKs medlemmar nyttjar erbjudandet!

Verifiera ditt medlemskap

För att verifiera sig som medlem i Kungsbacka GK, uppvisas digitalt hcp-bevis (finns i Min Golf), se bild.

Hcp-beviset uppvisas i samband med köp hos Nordic Wellness.