90,6% röstade igenom Klubbhusprojektet

Med stor majoritet - JA!

Igår kväll var det Extra Årsmöte med 395 medlemmar anmälda, hälften deltog på plats på Särögården och hälften deltog digitalt. Anledningen till mötet var att rösta om Klubbhus-projektets genomförande eller ej. Vad medlemmarna önskade rådde det ingen tvekan om då hela 90,6% röstade JA till renovering och ombyggnation av befintligt klubbhus - ett av klubbens viktigaste beslut på många år.

Styrelse och ledning är väldigt glada att ha fått medlemmarnas mandat att skriva avtal med byggaren och planera byggstart av klubbhuset. Vi återkommer löpande med information till er medlemmar. Läs mer om Klubbhusprojektet under Medlemssidorna (inloggat läge på hemsidan).

Tömning av lokaler

Som alla förstår kommer det vara fokus på att tömma våra lokaler, såväl kansli som shop.

Stängt kansli vecka 41

Kansliet kommer att vara helt stängt, både besök och telefon, mellan 7-11 oktober, med undantag för mail, detta med anledning av ovanstående. Under resterande byggperiod är klubbhuset stängt för besök, enligt gällande byggregler. Från och med vecka 42 är kansli, ekonomi och klubbchef tillgängliga via mail och telefon, alla vardagar mellan kl 9-14.

Hamra Golfrestaurang

Restaurangen kommer att var öppen som vanligt, men med ändrad ingång (på baksidan via terassen).

Nya öppettider: Alla dagar kl 8.00 - 16.00

Shop & Tidsbokning

Shopens öppettider under vecka 41:

måndag-fredag kl 9-15
lördag-söndag kl 8-14

Information om Tidsbokningens kommande öppettider delges inom det närmaste.